Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

A máme i Stranu Svobodných Občanů!

Karma!

0 0
možnosti
Foto

Nejzábavnější na tovm vašem "článku" je to, jak jste sám hysterický ze Zemana.

0 3
možnosti
VC

Tak mi připadá, že jediný správný názor je ten Váš. A proto mi nezbývá, než co nejrozhodněni distancovat odsvých vlastníh názorů. A ještě bych měl dotaz. Oč je méně kvalitní názor od kosmetičky než od kulisáka?

1 0
možnosti
VS

Už jste si to rádio poslechl. Vypadá to, že ne. [>-]

1 0
možnosti
Foto

Investigativní články Kašuky;-D;-D;-D. Musel jsem překonat svůj odpor ke smajlíkům ale jinak to nešlo. Svobodné rádio jsem si zapnul jednou. Zrovna hrála písnička nějaké Američanky z Afriky, nebo Afričanky z Ameriky, každopádně je tuším z Barbadosu, a po skončení údajného zpěvu se ozval moderátor a temným hlasem nám vysvětloval, jak ona pěnice se ve svém songu zamyslela nad tragedii amerického lidu, asi toho s Afriky, nebo možná též z Barbadosu, kde vládne jen dolar a cent. I řekl jsem si nikdy více a pustil si své oblibené radiogoethe

2 0
možnosti
Foto

I55v18a91n 74M89a78r26e43k

25. 2. 2016 17:03

Dík za odkaz p.Svobodo, už ho mám naladěné R^ [>-]

2 0
možnosti
MT

Nemusím se vším souhlasit, ale snad ještě máme svobodu projevu.

0 0
možnosti
MT

Paradoxně jsme to měli za komančů jednodušší. Mohli jsme si naladit Svobodnou Evropu, BBC, Hlas Am., Deutshe Welle atd. Dnes musíme hledat alternativu složitěji.

4 0
možnosti
MT

Já naopak Svobodné rádio občas poslouchám jsou tam zajímaví hosté. Ale chápu, že někomu se to nelíbí podle hesla "hlavně nám dejte klid na práci ".

3 1
možnosti
OK

Dnes bohužel svoboda degeneruje ke svobodě šíření bludů.

3 0
možnosti

Je na čase zřídit novodobou inkvizici.

1 1
možnosti
NM

...tak pozor když je tu Svobodné rádio tak je tu rovněž svobodný vysílač a svobodné noviny ale ani jednu jsem neslyšel nebo četl a to ohledně té svobody;-D;-D

0 0
možnosti
JK

J95a38n 89K76o69z73á79k

25. 2. 2016 14:49

Držte se svého hesla: Důvěřuj, ale prověřuj. Potom nebudete psát takové pitomosti. Je mi vás líto, taky jsem starší, tak mi řekněte, kdy to začíná(stařecká demence)?

3 1
možnosti
JK

J35a61n 33K51o79z62á22k

25. 2. 2016 14:50

Tímto nehájím tu sebranku, co v tom radiu slezla.

0 0
možnosti
  • Počet článků 272
  • Celková karma 12,66
  • Průměrná čtenost 1440x
Důchodce, občas si přivydělávající v komparsu. Člen klubu Milady Horákové. Snažím se nemít stádní názory a řídit se heslem: Důvěřuj, ale prověřuj!

Seznam rubrik