Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FS

Bože můj,to je vás tolik jedu a nenávisti?

0 15
možnosti
LJ

Bože můj, to je ve vás tolik závisti?

7 0
možnosti
VS

vy tomu říkáte nenávist - já realita.

2 0
možnosti
Foto

Poměrně typické pro pana Salajku. Kdokoliv napíše cokoliv proti ČSSD, KSČ či Miloši Zemanovi, je plný nenávisti.

Autor pouze kritizuje - a to zcela právem - současného a nejspíše i příštího hejtmana JČ kraje, který poukazováním na "majetek hrabivé církve" působí na nejnižší pudy málo přemýšlivých lidí. V tom nelze nalézt žádnou nenávist.

Spíše vidím žluč v panu Salajkovi.

13 0
možnosti
FS

Pane Vodvářka,nelíbí se mi to,co předvádí církev a můžu vás ujistit,že je mi jedno zda se jedná o ČSSD,KSČM,či prezidenta Zemana.Vy prostě nesnášíte oponování,vy znáte jen svou pravdu. A tu nenávist právě tímto ukazujete.

0 6
možnosti
Foto

Cituji vás: "Bože můj,to je vás tolik jedu a nenávisti?" /nejspíše vám v rychlosti psaní vypadla předložka "ve" před vás/.

Slovo nenávist jste použil vy, nikoli já. Osobně ten pojem neznám. Nemám rád některé lidí, což ještě není nenávist. Ten pojem - mimochodem - používá marxisticko-leninská "filosofie" v termínu "třídní nenávist". Možná, že se vám to vybavuje z tohoto pramene, jenž je mi - spolehlivě - zcela cizí.

To, co dle vás předvádí církev se vám nemusí líbit. Některým se zase nelíbí, co prováděli komunisté církvi zhruba 40 let. V počtu poškozených a okradených v onom třídním boji mezi církví a komunisty jsou ti postiženi jen na církevní straně, bolševici z toho vyšli hodně dobře. A nyní, kdy by měli držet ústa a pokorně přiznat svou vinu, tak ústy pana Zimoly jsou drzí a sprostí.

Mě osobně nevadí oponování, musí mít reálný a pravdivý podklad. Pokud někdo oponuje lží, jak tomu činí pan Zimola a koneckonců i vy, pak jsem skutečně proti.

7 0
možnosti
Foto

Pane Salajko, co ten pátý pád? Jednou už jste to skoro uměl.....;-(

4 0
možnosti
Foto

Ano, tolik je ve vás, komouších jedu a nenávisti.

2 0
možnosti

Salajko, bolševickým jedem a bolševickou závistí a nenávistí nejsme plni my, zastánci práva!

1 0
možnosti
  • Počet článků 273
  • Celková karma 12,51
  • Průměrná čtenost 1435x
Důchodce, občas si přivydělávající v komparsu. Člen klubu Milady Horákové. Snažím se nemít stádní názory a řídit se heslem: Důvěřuj, ale prověřuj!

Seznam rubrik