Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dlužno přiznat, že Foldyna i socany zařazil mezi hříšníky! :-)

0 0
možnosti

Je škoda,

že jste si vybral špatný terč. Foldyna s tou špatnou politikou ČSSD neměl téměř nic společného. Je to sociální demokrat, který mluví od srdce tak, jak si to myslí. Kdyby byl v čele ČSSD, byla by ČSSD úplně jinde. Nepatří k těm, kteří ČSSD škodí.

3 3
možnosti
VV

A kolikatou neautonomni oblasti Ruske federace minite?

2 1
možnosti
Foto

Hloupé tlachy, důležité je, že máme vládu s důvěrou R^

0 3
možnosti
VS

Ano, už jsem si zvykl na ty vaše hloupé tlachy, i když velmi nerad.Rv

2 0
možnosti

Jenom dotaz: ve kterém slovníku jste našel slovo "zpovykovaný" a co podle vás znamená?

0 1
možnosti
VS

To je můj novotvar. A myslím, že každý kdo chce tomu rozumí.

1 0
možnosti
VV

To je ten dnes uz pan co vital nocni vlky u pruhonickeho motelu?

2 0
možnosti
NS

Proruská agresívní rudá Foldyna.

5 3
možnosti
MJ

Já tedy nevím ,pane autore jaký výstup Foldyny máte na mysli, já všechno neviděl ale jestli myslíte ten,kdy se Foldyna rozeřval na poslance, kdo že nahnal voliče do náruče Babiše, tak v tom měl bohužel zcela pravdu a to Foldynu opravdu nemusím.

5 1
možnosti
VS

Až na to, že na tom měla velký podíl právě ta strana, jejímž místopředsedou je.

4 0
možnosti
Foto

Lidé mají krátkou pamět to je pro politiky jistota o kterou se mohou vždy opřít....tak to bohužel je.:-/

1 0
možnosti
AS

A64l20e38š 94S29z41a23b84ó

12. 7. 2018 9:04

a vidíte, mě se zrovna líbil, jako jeden z mála do toho šel bez kalkulu a vyřval do světa to čemu věří nebo chce věřit i když se to může zdát dětinské, někomu prostoduché

ne nejsem jejich volič, takže neobhajuji ani vládu ale prostě se mi líbil

3 1
možnosti
VS

Hold někdo már holky, jiný vdolky. A pokud tomu věřil, tím hůře. Hitler taky řval a věřil tomu.[>-]

4 2
možnosti
Foto

Ostatní"zpovykované" a nenávistné jste neviděl ?;-O

4 3
možnosti
VS

Pokud jste četla řádně, tak jsem se o tom zmínil.8-o

1 0
možnosti
  • Počet článků 272
  • Celková karma 12,81
  • Průměrná čtenost 1440x
Důchodce, občas si přivydělávající v komparsu. Člen klubu Milady Horákové. Snažím se nemít stádní názory a řídit se heslem: Důvěřuj, ale prověřuj!

Seznam rubrik