Tři sklenice mléka rozhodují o našem životě

Když jsem byl malý, říkalo se že mléko je zdravé a mám ho pít co nejvíc. Což jsem dělal. Nejdřív jsem ze sklenice prstem stáhl smetanu a pak ji vypil. Nyní jsem se dozvěděl, že buď jsem si zkrátil život nebo nedostanu Alzheimera. 

Můžete si vybrat. Podle  studie (2014) publikované v odborném lékařském časopise British Medical Journal pokud budete pít tři sklenice (jak velké?) denně, zvýší se vaše riziko předčasného úmrtí na dvojnásobek - toto tvrdí švédští vědci.

Ovšem podle jiné studie (2015)  kterou vydala Universita of Kansas Medical Center, může vypití tří sklenic (jak velké?) mléka denně být nejlepší prevencí alzheimera. Tuto studii potvrdilo předchozí zjištění vědců z Oxford univerzity, podle níž díky vitamínu B12 mléko zmírňuje neurologické poškození, které vede k Alzheimerově chorobě.

Takže teď nevím. Snaží se naše vláda o brzké úmrtí našich dětí? A nebo chce u nich oddálit propuknutí Alzheimarově nemoci.

Dlouho jsem nad tímto dilematem přemýšlel. A došel jsem k první variantě. Vláda nebude tolik nucena vydávat na důchody a oddalování vypuknutí Alzheimarové nemoci není pro ní dobré. Lidi by si moc dlouho pamatovali jak jim vládla.

Naštěstí já nedám na vědecká studia, ale na to, o co si řekne mé tělo.  Díky Bohu.

Autor: Vladislav Svoboda | pondělí 13.3.2017 10:32 | karma článku: 22,80 | přečteno: 791x
  • Další články autora

Vladislav Svoboda

Nová podoba?

11.4.2024 v 9:43 | Karma: 9,16

Vladislav Svoboda

V. díl Pouštění žilou

8.4.2024 v 8:32 | Karma: 10,55

Vladislav Svoboda

IV. díl Chaos

5.4.2024 v 9:13 | Karma: 11,03

Vladislav Svoboda

III. díl Náměstek

4.4.2024 v 8:55 | Karma: 11,09

Vladislav Svoboda

Vrána k vráně sedá

2.4.2024 v 9:35 | Karma: 25,88