Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Každému, kdo si přečte tento Albertův výplod:

http://berwidbuquoy.blog.idnes.cz/c/189044/Prvnimi-ve-vesmiru-Americane-Shepard-a-Grissom.html

a bude mít sílu i na diskusi, musí být jasné, že s jeho duševním zdravím to nemůže být docela v pořádku.

3 0
možnosti

Je to sice hezké, nicméně to, že Milada Horáková byla popravena, se Vám nepodařilo prokázat. Ostatně byla by to snad dobrá zpráva.

A je velkou otázkou, proč jste se na to nezeptal, nebo v tom smyslu nebyl vznesen dotaz na paní Brožovou-Polednovou, poslední údajnou žijící svědkyni popravy Milady Horákové.

Přitom její mlčení v tomto ohledu je možná určitým důkazem, že bohužel, opakuji bohužel Milada Horáková popravena.

0 0
možnosti

Už jsem se lekl, že se neozvete. Asi jste pozorně nečetl, ale Brožová-Polednová nemlčela, e sama přiznala, že Horáková byla popravena a ona se popravy zúčastnila. Jelikož máte blízko k paroubkovcům, píšete na jejich web, tak se můžete zeptat Jiřího Paroubka co on si o tom myslí. Jelikož on ví vše, určitě vám to potvrdí.[>-]

3 0
možnosti

Co dodat? Vašemu článku by slušel odkaz na původní blog pana Kopeckého.

0 0
možnosti

Bylo to čtyři blogy. Neprůhledná Milada Horáková aneb Osud vyzvědačky. Když si to najdete tak tam budou i další.

1 0
možnosti

Dlouho jsem pana Kopeckého-"Buquoye" považoval za typický příklad "originálního myslitele". Ale jestli už sklouzl k takovým nechutnostem, není to originální myslitel, je něco mnohem horšího.

4 0
možnosti
Foto

Není, co dodat, jenom to, že já osobně jsem považoval Jana Buquoye - Kopeckého za duševně nemocného člověka a jeho příspěvky jsem po dvou přečtení už  nečetl. Každý, kdo má inteligenci, která dosahuje aspoň  výšky psa foxteliéra musel vědět, že jsou to lži. Udivujeme, že jeho blogy se nechávají.  Napsal jsem pravdu o Babišovi a byl jsem zablokován s odůvodněním, že já nejsem já a musel jsem složitě prokazovat, že já jsem skutečně já. Tohle svinstvo se tady nechává a nikomu to nevadí. To je divné.R^R^R^R^

7 0
možnosti

Nejenom Vy, doktor Chocholoušek by z něj musel mít obrovskou radost.

2 0
možnosti
  • Počet článků 272
  • Celková karma 12,81
  • Průměrná čtenost 1440x
Důchodce, občas si přivydělávající v komparsu. Člen klubu Milady Horákové. Snažím se nemít stádní názory a řídit se heslem: Důvěřuj, ale prověřuj!

Seznam rubrik