Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J96a87k20u89b 33R69o78t49h

2. 12. 2016 11:49

Díky za připomínání nejen této události a karma.R^

A já vám teď předvedu myšlení nejmenovaných likvidátorů diskuse:

Jen by mne zajímalo, kde se vzali všichni ti dělníci, když píšete, že CCCP odvezl v podstatě všechno industriální vybavení podniků v sovětské zóně.

To je blbost, viďte? A víte, že jsem čekal, že tady o jistého VŠ kantora něco na ten způsob už bude?:-)

8 2
možnosti
Foto

Nsprosto správně, také mě to zajímá. Nejenom Vás. O jské normy se tedy mohlo jednat, když všechny stroje byly odvezeny? A proč kvůli tomu bylo požadováno odvolání vlády.

1 0
možnosti
Foto

Díky...tohle je třeba si připomínat, čím dál víc sílí hlasy, že se vlastně nic nestalo a bylo líp.

8 0
možnosti
PK

Ono se politickýma kydama těžko prostým lidem vysvětlovalo, proč je západní část Berlína opravovaná, zatímco východní byla stále v troskách. Tak holt začali chápat, jak je vlastně Rusové "osvobodili".

12 0
možnosti
JZ

Zasloužená karma. :-)R^

7 0
možnosti
Foto

Diky za blog. Toto jsem nevedel.

7 0
možnosti
  • Počet článků 272
  • Celková karma 12,81
  • Průměrná čtenost 1440x
Důchodce, občas si přivydělávající v komparsu. Člen klubu Milady Horákové. Snažím se nemít stádní názory a řídit se heslem: Důvěřuj, ale prověřuj!

Seznam rubrik