Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SB

Ať už si o blozích pana Libora Čermáka myslím cokoli (a mně se většina z nich líbí), musím souhlasit s tím, že když už někdo napíše blog, měl by k němu otevřít diskusi.

Názorově je mi bližší pan Čermák než vy, ale v tomto jednom ohledu dávám za pravdu Vám a ne jemu.

Já blogy nepíši, ale pravidelně se účastnívám diskusí. A věřte mi, že kdyby bylo možné napsat diskusní příspěvek, ale zablokovat možnost reagovat na něj (ta možnost neexistuje, ale píši slovo "kdyby"), tak bych to neudělal ani jednou.

3 0
možnosti
PK

Souhlas i já jsem vedl kroužky dětí a taky nesouhlasím s uzavřením diskuse. Z vlastní zkušenosti vím, že nebude třeba korektní a slušná;-D, ale díky za ní.

3 0
možnosti
MB

Z podstaty internetu bude taková diskuze pod článkem navěky. A autor asi dobře tuší, co by mu někteří agresivní diskutéři do diskuze napsali, jak jej titulovali apod.

A pravděpodobně netouží po tom, aby si takové útoky pod jeho články četly jeho vlastní děti.

0 0
možnosti
Foto

Zde se prezentují stovky autorů, vycházejí tisíce blogů. Jeden z nich, jakýsi pan Svoboda ale náhle ucítil potřebu všem sdělit, že nečte články jiného blogera pana Čermáka. A to jako čte všechny ostatní ? To by znamenalo, že blogy pana Čermáka čte také, ale natolik kek rozčilují, že se snaží se o to, aby je nikdo jiný nečetl a pan Čermák tak byl izolováín ze skupiny tzv. slušných lidí kam patří dle mínění p.Svobody patrně jen ti, kteří čtou blogy poviolené panem Svobodou ? Je to možné. Doba pátera Koniáše skončila a bloby pana Čermáka pan Svoboda v dnešní době spálit nemůže.

4 10
možnosti
Foto

K97a90r20e21l 39M28á60d25l61e

11. 3. 2018 11:16

Ten článek není o zakazování nebo dokonce pálení, ale o zbabělosti při nepovolování diskuzí. Bloger Čermák je v článku jen jako názorný příklad, který lze vztáhnout i na mnohé další.

9 0
možnosti
Foto

K88a67r63e27l 97M49á53d95l65e

11. 3. 2018 11:09

Mám to s p. Čermákem stejně. Vedl jsem také 15 let turistický oddíl, měl jsem pocit, že jsme s p. Čermákem naladěni stejně a rád jsem ho četl, ale od té doby, co přestal povolovat diskuze, jsem s ním skončil. Samozřejmě není jediný, ze stejného důvodu jsem přestal číst třeba Petra Hanniga.

7 0
možnosti
Foto

Já také nečtu žádný blog, který nemá diskuzi. No a z těch co diskuzi povolenou mají nečtu jen autora Trčálka.

3 0
možnosti
MZ

Jen počkejte, až bude četba pana Trcalka povinná.

2 0
možnosti
Foto

Blogy bez otevřené diskuse nečtu - někdy pouze nedopatřením, v mobilu cestou do práce, kde to v seznamu nelze poznat.

4 0
možnosti
  • Počet článků 272
  • Celková karma 12,81
  • Průměrná čtenost 1440x
Důchodce, občas si přivydělávající v komparsu. Člen klubu Milady Horákové. Snažím se nemít stádní názory a řídit se heslem: Důvěřuj, ale prověřuj!

Seznam rubrik