Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PB

Naprosto excelentně vyjádřeno. Karma.

2 1
možnosti
Foto

Velká karma. Jen bych řekl, že Babiš svoji účast v KSČ a StB hodil za hlavu. Pokračuje v tom s novými lidmi a v nových společenstvích.

4 1
možnosti
VV

Takovych je, Je jjich plna Strakovka, plny hrad, plny Valdstejnsky palac a dokonce i soudy.

2 1
možnosti
SN

:-)........Pane autore, Babiše nevolte, to Vám a všem v červeném hávu doporučuji! Volí ho hlavně důchodci, a venkovští burani, kteří jsou podle tuzemské elity omezení na rozumu!

Víte proč ho volím já? V roce 2011 jsem byl v Ostravě v Zábřehu na jedné ze schůzí, kdy prezentoval hnutí ANO. Tam jsem si řekl.......to je můj člověk a nemýlil jsem se. Nastoupil jako ministr financí do Sobotkovy vlády a začalo tóčo. Preference ČSSD letěly samospádem dolů a Sobotka se vylekal, zřejmě na něčí radu. Skončilo to jeho vyhozením. Kdyby s ním dovládl, nikdy by tak nízko ČSSD nepadlo.

Začal problém.....šlapalo se na paty těm, co to tu roky rozebírali. Tak Chovanec vymyslel, nebo mu někdo poradil, Kalouskovy dluhopisy,(tam se napakovalo spousta dalších), to nezabralo, tak se vytáhlo 10 roků staré Čapí hnízdo! Také nezabralo, venkovský lid není hloupý, jak si někteří filosofové myslí.

Šetří se dlouho, a ještě dlouho se šetřit bude.....! Kdyby se to ukončilo, do by se mohl ohánět " stíhaným premiérem"?

V současné době dluh 1,7 bilionu a půl republiky rozprodané! To byla pořád krize, Ještě k Vašemu idolu Kalouskovi! Zásek 670 milionů...nejlepší min. financí zeměkoule a okolí ! Tak to je! !!!!!!

13 12
možnosti
JH

J86a69n 60H26r84u98š86k25a

8. 1. 2019 14:48

no jo a takhle to dopadá...dolní desátý miliontý...člověku je až do breku

6 1
možnosti
MK

RvRv Škoda slov, je to jednostranné; nedívejte se jen na ČT, jejich polopravdy jsou horší jak lež.

3 4
možnosti
VS

Bohužel Sputnik a ani rádio Jerevan mi nevyhovujíRvRvRv

6 3
možnosti
MK

Řeknu Vám to takto:

1. Ne, opravdu si nemyslím, asi stejně jako podstatná část voličů ANO, že Babiš je nějaký archanděl. Osobně ho považuji za silně pragmatického člověka, ať už si pod tím představíte cokoliv. Ale takových jsou v naší politice mraky.

2. V posledních parlamentních volbách jsem dal hlas Realistům Petra Robejška. Dostali, pokud se nemýlím, celkem zhruba 0,7 procent hlasů. Dobrý, ne?

3. Ukažte mi, mezi současnými stranami v parlamentu, tu, kterou osobně považujete za jaksi morálně nejméně umazanou; tu, kterou by se dalo volit.

4. Kandidátem KSČ byl svého času i rektor Mikuláš Bek. Když jsem viděl, jak tento člověk stojí na pódiu, coby blanický rytíř tzv. liberální demokracie, a pod ním hřímají davy studentů, připadalo mi to velice legrační.;-D

5. Dohnat Západ ... Ale v čem KONKRÉTNĚ? Žil jste někdy na tom Západě, třeba v Birminghamu? Ne jako zbohatlík, ale jako normální, prostý člověk? Zkuste to. Není nad vlastní zkušenost.;-)

8 0
možnosti
VS

Ano, souhlasím s tím, že je obrovský problém najít vhodnou stranu či kandidáty.Myslím, že jsem se o tom i zmínil. Dohnat západ lze nejenom ekonomicky, ale i přístupem. Myslíte, že by někde mohl být předsedou vlády trestně stíhaný člověk a nebo člen zločinecké strany? Já si myslím, že ne.[>-]

5 1
možnosti
JK

Každý takový článek má potenciál vyndat koblihy z očí několika zaslepencům. Jen tak dál.

2 3
možnosti
PH

Jenom škoda pane autore, že svým článkem (články) voliče pana Babiše vytváříte. Obávám se, že kdokoliv si tohle přečte, řekne si nejspíš "Ježíši to je ale ... Proboha přece se nepostavím do jedné řady s takovým haterem. Asi to půjdu hodit tomu Babišovi".

8 8
možnosti
DR

Přesně tak. Je to stále dokola, tihle autoři si ve své zaslepenosti neuvědomují že takovéto "reklamy" jen přispívají k Babišově popularitě. Výkřiky typu že nebudu volit toho či onoho mají vždycky úplně opačný efekt.

6 6
možnosti
Foto

Karma, dobře napsáno. R^

10 1
možnosti
DH

Skutečně, také jsem nenašel ani jednu hrubku, nebo nějaký překlep, a slovosled je též ucházející.

6 1
možnosti
  • Počet článků 272
  • Celková karma 12,81
  • Průměrná čtenost 1440x
Důchodce, občas si přivydělávající v komparsu. Člen klubu Milady Horákové. Snažím se nemít stádní názory a řídit se heslem: Důvěřuj, ale prověřuj!

Seznam rubrik